Transmutation [C++]

In diesem Bereich sind Themen vom Themenersteller als erledigt zu markieren, wenn die Frage beantwortet oder das Problem gelöst wurde. Das Thema wird daraufhin automatisch geschlossen.
Klicke hierzu auf "Thema bearbeiten > Als erledigt markieren".
  • Hello people, i have a little problem so i need help. I'm using transmutation system by Mali (BlackDragonx61), and all work great, so mi next objective is adapted system to Great Offline Shop. I can adapte very well, but i have a little problem. When i put shop, my client kick me but server are online, and sysser give me only problem with a packet, but i don't edit packets and don't change old or add new packets.

i see this problem in this post too:

Bitte melden Sie sich an, um diesen Link zu sehen.

but guy don't put solution and doesn't online for ask him.

The problem is like this:

Code
    1. Process: UNKNOWN HEADER: 197, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 80, fd: 29

and he have the same problem but he solved, he said:

Code
    1. Allerdings bekomme ich jetzt folgenden fehler, sobald ich einen shop eröffnen möchte:
    2. Process: UNKNOWN HEADER: 197, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 80, fd: 29
    3. (Serverside)
    4. Kurz darauf werde ich gekickt, der Server allerdings bleibt online

So, any have any idea to give me for fix it? thanks and sorry for using english.

• SolitaryVoice1362

Hat das Thema geschlossen
  • Dieses Thema enthält 3 weitere Beiträge, die nur für registrierte Benutzer sichtbar sind, bitte registrieren Sie sich oder melden Sie sich an um diese lesen zu können.